Meine Blog-Liste

Mittwoch, 26. Juni 2013

سومین بیانیه پناهجویان اعتصابی از شهر مونیخ

دومین روز اعتصاب غذای خشک پناهجویان در شهر مونیخ


بیش از ۶۰ نفر در محل اعتصاب حضور دارند، از جمله زن بارداری با سه تا کودک. تعداد اعتصابیون در حال حاضر ۵۵ نفر می باشد که تا کنون همه ی آنها از نوشیدن آب و غذا امتناع کرده اند. به همین دلیل از روز گذشته تا به حال ۴ نفر دیگر به بیمارستان منتقل شده و در وضعیت جسمی بدی بسر می برند. 

 امروز صبح Safi Muhammad و حدودهای ظهر Jamal Hussein بیهوش شده و هر دو به بیمارستان منتقل شدند. ساعت ۲:۳۰          Naeem Muhammad نیز به بیمارستان منتقل شد.
Safi Muhammad بعد از مدتی دوباره به محل بازگشت و
Quasem Muradi که قبل از همه به بیمارستان منتقل شده بود هنوز در بخش مراقبت های ویژه بسر می برد.


نمایندگان ایالت شهر بایرن، از جمله وزیر اموراجتماعی و وزیر امورداخلی این شهر و یک نماینده از طرف پناهجویان از ساعت ۱ بعدازظهر مشغول مذاکرات شدند. علی رغم اینکه ما قبلا هم اعلام کرده ایم که از خواسته هایمان عقب نشینی نخواهیم کرد، خانم Haderthauer ( وزیر امور داخلی ایالت بایرن )شروع به بحث و چانه زدن در مورد یکی از خواست های ما می کند. و حتی در مصاحبه مطبوعاتی اش بجای اینکه در مورد اعتصابیون و خواست های آنان صحبت کند از اختلاف هایشان با دیگر احزاب و انتخابات صحبت کرد. همزمان با این وقت تلف کردن ها دوستان اعتصابی حالشان یکی بعد از دیگری بد شده و در خطر مرگ بسر می برند.

نتایج مذاکرات در ساعت ۴ بعدازظهر در کنفرانس مطبوعاتی اعلام شد.  


http://www.refugeetentaction.net/index.php?lang=de 

سارا نبوی


Keine Kommentare: