Meine Blog-Liste

Donnerstag, 26. Mai 2011

فاشیستها در ترکیه به آنارشیستها حمله کردند

درتاریخ 22 ماه مه درساعت 23:30 شب فاشیستها در آنکارا (ترکیه) به آنارشیستها با سلاح گرم و چاقو  حمله ور شدند. طبق گزارش شاهدان عینی بیش از 8 نفر فاشیست در یکی از خیابانهای اطراف منتظر آمدن آنارشیستها بودند و با آمدن آنها از پشت سر به آنها حمله کردند. یکی از آنارشیستها توسط چاقو بشدت مجروح شد او را به بیمارستان رساندند و تحت عمل جراحی قرار گرفت اما بدلیل وضعیت بحرانی اش تحت مراقبت ویژه می باشد.

در خیابانی که  فاشیستها انتظار آمدن آنارشیستها را      می کشیدند  یک ماشین پلیس هم  دیده شده  که  پس از حمله، فاشیستها به طرف ماشین پلیس فرار کرده  و با کمک پلیس از محل مزبور دور شده اند.


این حمله یکبار دیگر نشان داد که وضعیت آنارشیستها در بعضی از مناطق ترکیه خطرناک است. گروه فاشیستی که به آنارشیستها حمله کرده اند به نام MHP   ( گرگهای خاکستری ) در ترکیه معروف هستند و این اولین باری نیست  که اسم آنها در تاریخ انقلاب ترکیه برده میشود.


 با توجه به حمله اخیر و پشتیبانی پلیس از آن انتظار میرود که وضعیت برای نیروهای انقلابی در ترکیه   وخیم ترشود. باید اینجا توجه کرد که اینبار شبه نظامیان فاشیست با نقشه ی قبلی و سازماندهی شده تر نسبت به سال گذشته عمل کرده اند. فاشیستها حتی به طور علنی مسلح خود را به معرض نمایش میگذارند و پلیس هم پشتیبانی خود را از آنها پنهان نمی کند. 

آنارشیستها هیچوقت دست از مبارزه بر ضد ساختارهای فاشیستی و یا مشابه به آن برنداشته اند و در آینده هم مبارزه آنها ادامه پیدا میکند تا زمانی که یک جامعه ای بدون سلسله مراتب و در فضایی آزاد ایجاد شود. 



ترجمه از ِسارا نبوی

Keine Kommentare: