Meine Blog-Liste

Samstag, 21. Mai 2011

ویروس اسپانیایی به آتن رسید


آخر هفته مقابل سفارت اسپانیا در آتن

در روزهای اخیر موجی از تظاهراتها و اشغال کاربری های عمومی اسپانیا را به لرزه در آورد و حالا فراتر از  مرزهای کشور گسترش پیدا کرده است. در شهرهای بسیاری از آمریکا و اروپا اکسیونهایی نظیر اسپانیا انجام شده و یا برای آخر هفته سازماندهی شده است. اینجا میتوانید نقشه ای از اکسیونهای سازماندهی شده برای آخر هفته را ببینید:

یک گروه Facebook در آتن ایجاد شده است که در وهله اول اسپانیاهایی که در آتن مقیم هستند در آن عضو شدند ولی هم اکنون یونانی ها هم به این گروه پیوستند طوری که در اینجا همه اکسیونها سازماندهی میشود.

اولین تجمع ها از امروز جمعه 20 ماه مه ساعت 7 بعد از ظهرتا یکشنبه 22 ماه مه  ساعت 5 بعد از ظهردر روبروی سفارت اسپانیا در آتن سازماندهی شده است. برای آخر هفته فعالیتهای خلاقانه مختلفی در نظر گرفته شده و برای اینکه افراد شرکت کننده مکانی برای خواب داشته باشند، کمپهایی ایجاد شده که نظیرش را قبلا" در میدانی  به نام Syntagma که دراسپانیا اشغال شده بود دیدیم.

تاکنون ابتکار عمل ها در رابطه با همبستگی با جنبش اسپانیا تعیین شده است و ویژه گی خاصی  در رابطه با آتن ندارد به طور مثال پوسترها به زبان انگلیسی و اسپانیایی تهیه شده است .
در هر صورت هر کجا که ما هستیم و توده ها در اکسیونها شرکت میکنند، میبینیم که میدان Syntagma در اسپانیا خیلی از ما دور نیست.
http://www.facebook.com/login.php 

 
ترجمه از  سارا نبوی

Keine Kommentare: