Meine Blog-Liste

Montag, 4. Februar 2013

در شهر آتن دستفروش ۳۷ ساله ای توسط پلیس به قتل رسید





در تاریخ ۲ فوریه فروشندگان خیابانی توسط پلیس محلی مورد حمله قرار گرفتند تا مرکز شهر را که مملو از توریست است، ترک کنند. یکی از فروشندگان  سنگالی به نام Chiekh Babakar Ndiaye، سی و هفت  ساله توسط پلیس آنچنان مورد آزار و اذیت قرار گرفت که مجبور به فرار به طرف ایستگاه مترو شد و از ارتفاع هفت متری بر روی ریل قطار افتاد و بلافاصله در گذشت.

هنوز مشخص نیست که آیا او در آنجا توسط یکی از مقامات رانده شده و یا تعادل خود را از دست داده و به پایین پرتاب شده است. بنابر گزارشی از وب سایت contrainfo در حین اینکه پلیس میخواسته کالاهای او را بگیرد، او را به پایین پرتاب کرده اند و جسد او را به سرعت به مکان نامعلومی منتقل کردند و تا کنون هم هیچ توضیحی در این مورد از طرف مسئولان داده نشده است.

بلافاصله پس از آن چند نفر از سنگالی ها در ایستگاه مترو برای سوگواری اجتماع کردند و با مشاهده مکان و جسد دوستشان، اجتماعشان تبدیل به یک تظاهرات شد. آنها میگویند که پلیس نژادپرست آتن مسئول قتل Chiekh Babakar Ndiaye است.

پس از مدت کوتاهی واحدهای پلیس ضد شورش به محل آمده و با استفاده از گاز اشگ آور سعی کردن که تظاهرکنندگان را از ایستگاه مترو دور کنند و بعد از چند ساعت هم پلیس دست به حمله به مهاجرین در مرکز شهر زد. تعدادی بازداشت شده که بعد از مدت کوتاهی دوباره آزاد شدند و دو نفر تا اطلاع ثانوی در بازداشت به سر خواهند برد.

از قاتلان در یونیفرم اثری در دست نیست. بنابر گزارش شاهدان عینی مقامات هم تلاشی برای پیدا کردن آنها نمی کند.

برای دیدن علکس های بیشتر اینجا کلیک کنید.





ترجمه از سارا نبوی

Keine Kommentare: