Meine Blog-Liste

Donnerstag, 19. September 2013

فاشیست ها با کمک پلیس در یونان هنرمند ضد فاشیست را به قتل رساندند




 
 درگیریهای دیروز

 هنرمند هیپ و هاپ و آنتی فاشیست ۳۴ ساله ای به نام Pavlos Fyssas در منطقه کارگری در Piräus بدست گروه طلوع طلایی با چاقو به قتل رسید.

بنابر بر گزارش شاهدان عینی ساعت ۱۲ شب یک گروه ۱۵ـ ۲۰ نفره فاشیستی که تی شرت و شلوار  سیاه و چکمه ی نظامی به تن داشتن در خیایان P. Tsaldari از ماشینی پیاده شدند.

در همین موقع Killah P با دوست دخترش و یک زن و شوهر دیگر پیاده در راه بودند که توسط نازی ها کشف شدند. یکی از آنها فریاد زد، اینجا چه کار میکنید، تو می دانی که در این منطقه جایی برای تو وجود ندارد.

فاشیست ها این دو جفت را در خیابان  P. Tsaldari که به بطرف .GR. Lampraki Avenue می رفتند،  تعقیب کرده و در آنجا گروه فاشیستی دیگری به نام Xrysi Avgi که بیش از ۱۰ نفر بودند به گروه اولی اضافه شده و با هم این چهار نفر را احاطه کردند. در همین زمان ماشینی به محل نزدیک شده، راننده اش پیاده گشته و به Killah P با چاقو حمله کرده و با ضرباتی در قلب و شکم او را به قتل رساند.‌( ضربه ای که به شکم او واردشد به شکل حرف L  اما به حالت برعکس بود).

در تمامی وقت واحد موتور سوار پلیس در محل شرکت داشت و تازه بعد از این که عده ی زیادی از فاشیست ها از محل دور شده بودند شروع بدست گیری تعداد باقیمانده کردند. قاتل با چاقوی خونین دستگیر شده و شاهدین عینی او را بعنوان یکی از اعضای گروه Xrysi Avgi شناسایی کردند. آمبولانس تازه بعد از ۳۵ دقیقه به محل رسید و Killah P را به بیمارستان Nikaia منتقل کرده و در آنجا مرگ او را اعلام کردند.

طی فراخوانی دیروز در ساعت ۶ بعدازظهر گردهمایی در همان محل به انجام رسید. در شهرهای Thessaloniki، Lesbos، Patras و چند شهر دیگر هم تظاهرات هایی برگزار شد.


جای تعجب نیست که پلیس یونان در محل حضور داشت و هیچکاری برای جلوگیری از خشونت فاشیست ها نکرده. یا پلیس فعالانه آنجا شرکت داشته و یا به نظر می رسد که میخواهند طوری این قتل را جلوه دهند که انگار این یک تله برای این هنرمند رادیکال، عضو اتحادیه فولاد، ضدفاشیست و هیپ و هاپ در یک محله کارگری بوده است.    

بازهم جای بسی تعجب نیست که رسانه های دولتی سکوت اختیار کرده اند یا این ترور را میخواهند بعنوان یک زدوخورد بخاطر فوتبال جلوه دهند. این ها همان رسانه هایی هستند که هر فعالیت ضد انسانی این گروه فاشیستی را بعنوان " اپوزیتسیونی که با رژیم خطاکار" مقابله می کند، جلوه داده و در این اواخر آنها را بعنوان  نیروی واقع بینانه ای برای ائتلاف با دولت کنونی می بینند.
این صدای مالکانشان است که نماینده سرمایه داری و مالک پمپ بنزین ها، بانک ها و هتل ها هستند و از این حکومت نژادپرست و مزدورانش گروه فاشیستی
Xrysi Avgi حمایت می کنند. این یک فرصت طلایی برای ندیده گرفتن حق وحقوق کارگران می باشد و اینکه یونان را تبدیل به یک اردوگاه کار ملی و مذهبی کنند.


http://de.indymedia.org/2013/09/348650.shtml

  
ترجمه از سارا نبوی
 

Keine Kommentare: