Meine Blog-Liste

Montag, 19. November 2012

پایان اعتصاب غذا در زندان های ترکیه

 
اوجالان از سال ۱۹۹۹ در زندان İmralı در Marmarameer بسر میبرد. در آنزمان دادگاهی در شهر آنکارا او را به جرم خیانت محکوم  و حکم اعدام او را صادر کرد که این حکم بعدا به حبس ابد تخفیف یافت ولی او بیش از ۱۳ سال است که در حبس انفرادی بسر میبرد. این یکی از دلایلی بود که  زندانیان کرد دست به اعتصاب غذا زدند. 
بخاطر وضعیت بحرانی بعضی از زندانیان اوجالان پایان اعتصاب غذا را خواستارشد.

شهروندان کرددر روز شنبه گذشته برای حمایت ازخواسته های اعتصابیون تظاهراتی در جنوب شرقی ترکیه انجام دادندکه با عکس العمل شدید پلیس روبرو شد، آنها با پرتاب گازاشگ آور و با استفاده از ماشین های آبپاش سعی کردند که تظاهرکنندگان را متفرق کند. تظاهرکنندگان هم با پرتاب سنگ و کوکتل مولوتف از خود دفاع کردند.

http://de.euronews.com/2012/11/18/pro-oecalan-kurdische-haeftlinge-beenden-hungerstreik/



ترجمه سارا نبوی

1 Kommentar:

naskhad.blogspot.com hat gesagt…

رفیق سارا من پیمان هستم.رفیق روزا اسم رمز اسکایپت رو داد ولی من نتونستن پیدات کنم تو سایت مذکور.تو لطف کن با من تماس بگیر(پیمان پایدار) تا بتونیم باهم کپ بزنیم.قربانت
Payman Piedar