Meine Blog-Liste

Donnerstag, 12. April 2012

برای یک اول ماه می که ضد سرمایه داری و اقتدار است

 کسانی که از دریا نمی ترسند، از مبارزه هم ترسی ندارند.



Setúbal, Portugal:

ما فرزندان، همسایه، خواهر و برادر شما هستیم. انسانهایی که  برای شما قهوه درست می کنند و یا در ایستگاه اتوبوس بعد از 8 ساعت کار خسته و کوفته در کنار شما در انتظار اتوبوس می ایستند. ما فقط انسانیم با رگ و خونی که درش در جریان است. ما تروریست نیستیم، ما نمی خواهیم  جهان را نابود کنیم و از مرگ نمی خواهیم بهره برداری کنیم. بر عکس، ما در قبال کسانی که فقر و کارگران را ترور می کنند، طغیان می کنیم. ما بر علیه کسانی انقلاب می کنیم که می خواهند در زندگی ما دخالت کرده، ما را استثمار کنند و خواهان از بین بردن این سیاره هستند.  کسانی که در رسانه های دولتی خود را خوب و قابل اعتماد جلوه می دهند. بنابراین آنها ما را خطرناک می بینند و با شیوه های گوناگون می خواهند کاری کنند که تو هم مثل آنها فکر کنی و به آنها اعتماد کنی.

در حالی که بانکها پولمان را می دزدند، پلیس ما را کتک می زند و با وقاحت در چشم مان نگاه کرده و می خندد، دولت از قصرهای ساخته شده از طلا و ریاکاری حمایت  می کند و ما را انگل می نامد، نه نه ما نمی توانیم مسالمت آمیز اعتراض کنیم بدلیل اینکه ما عاشق آزادی هستیم.

ما فقط انسانیم.... انسانهایی با پشتی استوار. ما نمی خواهیم که شما ما و یا کسی دیگری را انتخاب کنید، ما نمیخواهیم از سیاست پول در بیاوریم و نمی خواهیم که ایده آل هایمان را تحمیل کنیم. ما نه می خواهیم ارباب و نه برده ی کسی باشیم. ما شانه به شانه کسانی قدم برمی داریم که برای یک زندگی آزاد و شرافتمندانه مبارزه می کنند. در انتها ما فقط انسانیم، انسانهایی که ریسک می کنند، سازنده هستند، اراده دارند با ماسکهایشان به  خیابانها می روند  تا در خیابان با دیگران یک مسیری را پیدا کنند.



حمله جنایتکارانه پلیس در اول ماه می سال گذشته به تظاهرات آنارشیستها در شهر   
 Setúbal

http://de.contrainfo.espiv.net/2012/04/10/setubal-portugal-fur-einen-anti-kapitalistischen-und-anti-autoritaren-1-mai/


ترجمه از سارا نبوی

Keine Kommentare: