Meine Blog-Liste

Mittwoch, 14. Dezember 2011

بمب پستی برای ریئس دویچه بانک



در تاریخ 08.12.2011 رسانه های دولتی آلمان اعلام کردند که به دفترریئس دویچه بانک آقای Ackermann در فرانکفورت یک بمب پستی فرستاده شده که کارمندان بانک سریع متوجه شده و این را به نیروهای امنیتی اطلاع داده اند اما از زمانی که کثافتکاری های بانکها رو شده است آقای Ackermann هم دیگر در دفترش و یا محافل عمومی ظاهر نمی شود. یکی از کارمندان بانک می گوید که در این اواخرتهدید ها بر علیه آقای  Ackermann افزایش پیدا کرده است ولی تا به حال چیزی پیش نیامده بود.

بنا بر گزارش پلیس گروهی به نام                                                                                  "FAI" - Federazione Anarchica Informale"مسئولیت فرستادن این بمب پستی را قبول کرده و آنها گفته اند که دو بمب دیگر هم در راه است. این گروه یک گروه ایتالیایی است که خود را آنارشیست می داند ولی تا به امروز از طرف هیچ گروه آنارشیستی تأئید نشده بلکه عملکردهای آنان از طرف گروه های دیگرمردود اعلام شده است. 

ماقویا برخورد تحریک آمیزرسانه‌های گروهی رابا آنارشیستها به جرم بمبگذاری ویابکاربردن موادمنفجره محکوم کرده وبرآن تأکید میکنیم که آنارشیستها کسانی هستند که درهرزمان بهتروبیشترازهرکس دیگری درمبارزات اجتماعی،اعتصاب، اقدامات ضدجنگ شرکت کرده ومیکنند.


ما آنارشیستها بر علیه منطق سلطه گری و تروریسم دولتی و در پی جامعه آزاد و برابر هستیم که توسط اتحادیه های مردمی، مستقل، دربخشهای اجتماعی وجنبش توده ای درکوچه وخیابانها، درشهرستانها، برای جامعه‌ای آزاد حرکت میکنیم.
برای اطلاع بیشتردر مورد این گروه اینجا کلیک کنید.



ترجمه سارا نبوی

Keine Kommentare: