Meine Blog-Liste

Donnerstag, 8. Dezember 2011

با درودهای گرم آنارشیستی و دعوت ما برای مبارزه علیه سرمایه داری و حامیانشان نهادهای مذهبی





هرساله دوباره در طی جشن کریسمس مردم را با موضوعاتی مثل خریدن، کادو دادن و یا گناه کردن و بعدش دعا کردن سرگرم می کنند.

 حالا چطور بجای همه اینها ما از همبستگی، کمک کردن و کمک گرفتن سخن بگوییم.

چیزی که روشن است، دیانت مانع از رشد آزادیهای فردی است و هرگونه خودمختاری را توسط گفته هایش سرکوب می کند. توسط عقاید و نظرات پیش ساخته شده است که انسانها دچار ترس، احساس گناه و تعصبات میشوند. نیازهای جنسی را سرکوب می کنند. اما این واقعیتها چه ربطی به کریسمس دارند؟



کریسمس یکی از بهترین عیاشیهای سرمایه  داری است که تولد عیسی (مسیح ) یعنی " پسر خدا " که از مریم (باکره) زاده شده، را جشن می گیرند.
نهادهای مذهبی طی این جشن بخصوص به جمع آوری کمکهای مالی مشغول میشوند و در راه خدا این کمکهای مالی را خرج می کنند، اما واقعیت چیز دیگریست:
  • کمک مالی کن ولی عمل نکن: از طریق دادن کمکهای مالی، مسئولیتها هم با آن داده میشود و در نتیجه بازار خرید وفروش وجدان و گناه داغ شده، کسی دیگر تمایلی به مبارزه علیه نظام حاکم، استثمار انسانها و کشورهای دیگر ندارد. 
  • با این کمکهای مالی یک سری از نیازهای اولیه انسانهای تهیدست برآورده شده و آنها را از مشکلات واقعیشان منحرف می کند. در نتیجه آنها در مبارزه علیه بی عدالتی  و توزیع ناعادلانه ثروت شرکت نمی کنند.
با جمع آوری کمک های مالی این نهادها انعکاس مثبتی  در جامعه برای خود باقی می گذارند. حتی اگر به شکل سطحی بخواهیم تاریخ را بررسی کنیم، می بینیم که ادیان بیشتر از هر ایدئولوژی مرگباری مثل ( کمونیسم و یا ناسیونالیسم) به انسانها خیانت کرده اند. حتی امروز هم هیچ تغییر اساسی در این مسئله رخ نداده است.

مذاهب از انسانها به شکل ابزار کارشان استفاده می کنند، از تعصبات مذهبی آنان استفاده کرده و آنها را به جنگ و یا عملیاتهای تروریستی وادار میکنند. مسئول مرگ این انسانها این ادیان هستند.



ما میخواهیم خودمان زندگیمان را دردست گرفته وسازماندهی کنیم، هر فردی می بایست این شانس را داشته باشد که در مسیر تکامل شخصیت و نیازهای فردی اش تصمیم بگیرد بدون اینکه تحت استثمار حاکمان قرار گرفته و خواسته هایش دستکاری شود.

ما مخالف هرنوع مذهب و توهمات مذهبی هستیم و با آن مبارزه میکنیم.

Religion is Curable. Liberate your mind!


ما خواهان مبارزه با سرمایه داری، تحریم، شرکت در اعتصابات و تظاهرتها هستیم. مبارزه برای سرمایه داری برای رسیدن به یک زندگی آزاد!

http://radiochiflado.blogsport.de/2011/12/07/heisse-gruesse-und-suendigt-schoen-und-befreit-euren-geist/ 


ترجمه از سارا نبوی

Keine Kommentare: