Meine Blog-Liste

Freitag, 28. Oktober 2011

حمله پلیس به چادر ها و میادین اشغال شده در اوکلند





در تاریخ 25.10.2011 سا عت 5 صبح پلیس به اردوگاه Occupy Oakland  با گازاشگ آور و „flash grenades“حمله کرد. آن‌ها تمام چادرها را پاره پاره کرده و بیش 100 نفر را دستگیر و به زندان منقل کردند. برای آن‌ها وثیقه ای حدود 10.000 دلار تعیین شد.

12 ساعت بعد  تظاهراتی برای اشغال دوباره محل اردوگاه صورت گرفت که با پاسخ بی رحمانه پلیس روبرو شد. آنها با گازاشگ آور و گلوله های پلاستیکی به تظاهرکنندگان حمله ور شدند، هر کسی به طرفی می دوید، تصویری مثل یک میدان نبرد در مدت کوتاهی بوجود آمد.

دیروز در تاریخ 27.10.2011 پسر جوان 24 ساله‌ای به شدت در اثر حملات پلیس مجروح شد. در حال حاضر گفته می‌شود که چیزی مثل Projektiاز طرف پلیس به طرف سر او پرتاب شده است اما هنوز این خبر بطور واضح  تائید نشده است.طبق گزارش‌ها Scott Olsen دچار شکستگی جمجمه شده و زندگی اش در خطر است. جالب توجه است که او از طرف نیروی دریایی دو بار در جنگ عراق  شرکت کرده و جان سالم بدر برده و حالا باید بدلیل خشونت بی رحمانه پلیس در بیمارستان برای ادامه زندگی‌اش مبارزه کند. سربازانی که قبلا در عراق بودند به همراه Scott Olsen گروهی تشکیل داده اند که مواضع ضد جنگ را تبلیغ می کنند.

طبق گزارشی از یک رسانه عمومی آلمانی پلیس اوکلند زیر حملات هکرهای ناشناس Anonymous-Hacker قرار گرفته و از این طریق قرار است اطلاعات در رابطه با مقامات مزبور جمع آوری شود.  

جلسه عمومی با شرکت 3000 نفر در اوکلند تشکیل شد که هدفش سازماندهی یک اعتصاب سراسری در تاریخ 2 نوامبر است.

 

  http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=9lbbWAgBy7E&skipcontrinter=1

ترجمه از سارا نبوی

Keine Kommentare: