Meine Blog-Liste

Montag, 11. März 2013

حمله وحشیانه پلیس با باتوم به پناهجویان در شهر کارلسروه




در تاریخ ۸ مارس ۲۰۱۳ که آغاز هفته ضد نژاد پرستی بود، پلیس با باتوم به پناهجویان حمله کرد.

پس از ورود اتوبوس های پناهجویان وتجمع سازماندهی شده توسط فعالین آنها به هایم های مختلف رفته تا با پناهجویان دیگر تماس برقرار کنند.البته تمام مدت هم پلیس در محل حاضر بود.

تا این زمان همه چیز به آرامی گذشت. بعد فعالین تصمیم گرفتند که برای جلب توجه بیشتر مردم خیابانی را مسدود کنند. که در همین موقع پلیس به سرعت عکس العمل نشان داده و سعی کردند که فعالین و پناهجویان را مجبور به ترک محل بکنند. آنها با باتوم تلسکوپی یکسره بطرف فعالین حمله ور شده و سگ های پلیس را که بدون دهن بند بودند به میان جمعیت رها کردند. با اینکه مدت زیادی بود که فعالین خیابان را ترک کرده بودند پلیس بی وقفه به آنها حمله ور می شد. یکی از افسران پلیس از عقب به همکارانش می گفت: بزنیدشان، بزنیدشان.

در اثر حمله وحشیانه پلیس تعدادی مجروح شدند که دو نفر از آنها به بیمارستان منتقل گشتند. در خلال عملیات پلیس نیز کارمند بازنشسته ای توسط آنان آنچنان مورد ضرب وشتم قرار گرفت که می بایستی در آمبولانس به او کمک های لازمه رسانده شود.

پناهنده ای میگوید که ما در شهر های لایپزیک ، آگسبورگ و روتلینگن هم تظاهرتهایی داشتیم که هرگز اینطور با ما مثل شهر کارلسروه با خشونت رفتار نشده بود. در شهر روتلینگن حتی توانستیم از طریق مسدود کردن محل با شهردار آنجا وارد مذاکره بشویم. 
در ضمن یکی از افسرانی که رفتار خیلی خشونت آمیزی داشته در این منطقه معروف به برخوردهای راسیستی اش است و او با پناهجویان این شهر برخورد خیلی بدی دارد. بطور مثال: او دائم این پناهجویان را متهم به خرید و فروش مواد مخدر میکند.


گزارش و ترجمه از سارا نبوی

Keine Kommentare: