Meine Blog-Liste

Donnerstag, 17. Januar 2013

مبارزه تا آزادی


 

 حمله به بانکها

قسمت دوم


در تاریخ ۹ ژانویه ساعت ۳ بعدازظهر پلیس بار دیگر به یکی دیگر از خانه های اشغالی به نام Skaramaga در شهر آتن حمله کرد. این عملیات پس از حملات به Villa Amalias و دفتر حزب DIMAR بود.

هفت نفر از رفقا شاهد حمله پلیس و جستجوی خانه  Skaramagaبودند. آنها را بعدا به ماشین پلیس که جلوی درب خانه پارک شده بود، منتقل کردند. به وکلای آنان اجازه ورود به خانه را ندادند و کسی هم نتوانست با آنها صحبت کند. و پس از ساعتها انتظار و با آنها مثل گروگان رفتار کردن، آنها را به اداره پلیس منتقل کردند. طولی نکشید که ۱۵۰۰ نفر برای اعتراض به این دستگیری ها دست به حرکت اعتراضی زده و به جلوی اداره پلیس رفتند.
این هفت نفر بعدا آزاد شدند.

سه تا از احزاب دولتی و پلیس جوابگوی این عملیات میباشند که بدون جواب نمی ماند.


در تاریخ ۱۰ ژانویه صبح زود، در تقاطع  Karaoli و خیابان Dimitriou در منطقه Vyronas ماشین ها را متوقف کرده و سطل های زباله را به میان خیابان انداختیم و آتش زدیم. با اسپری شعارهایمان را بر درو دیوار شهرداری نوشته و و رنگ پاشیدیم. این حداقل کاری است که ما برای اعلام همبستگی مان میتوانستیم، بکنیم.


در ضمن در حملات پلیس به ویلا و دفتر حزب ۱۵۰ نفر دستگیر شدند.

رفقایی که در ویلا دستگیر شدند، در حال حاضر ۹۲ نفر در بازداشت به سر می برند و یکی از آنها بدلیل اینکه نوجوان است، آزاد گشته ولی میخواهند او را هم با ۹۲ نفر دیگر محاکمه کنند.
 تظاهرات همبستگی  برای آزادی رفقای در بند در تاریخ ۱۲ ژانویه با حضور ۱۰هزار آنارشیست در آتن انجام شد.

۶:۵۵ بعد ازظهر به وقت یونان:  تاکنون ۴۲ نفر را که در رابطه با اشغال مجدد ویلا دستگیر کرده بودند، با قید و شرط آزاد کردند.  

۸:۷ شب، ۲۶ نفر دیگر را آزاد کردند که همه ی این رفقا ( ۶۸ نفر ) در تظاهرات آتن شرکت داشتند.


یورش پلیس در تاریخ ۱۵ ژانویه به خانه ی  Lela Karagiannis 37


همسایگان به حمایت از ساکنین در روبروی ساختمان اجتماع کرده و سعی کردن جلوی عملیات پلیس را بگیرند. ۱۴ نفر  که بر روی پشت بام شعار می دادند و دو نفرهم که در خیابان به حمایت رفقا آمده بودند، توسط پلیس مورد ضرب و شتم قرار گرفته و دستگیر شدند.


تروریست دولتی به کمک پلیس فاشیستش سعی دارند با شورش های گسترده اخیر ضربه ای پس از ضربه ای به جنبش زده تا جنبش فرصتی برای بهبود پیدا نکند. 




 خلاصه ای ترجمه شده از سارا نبوی


2 Kommentare:

RosaArchiv hat gesagt…

alie bood
mer30

اخبار آنارشیستی hat gesagt…

رزا جان سلام

از توجه و علاقه ات ممنون هستم.

Kiss