Meine Blog-Liste

Donnerstag, 25. Oktober 2012

دو تن از گروه پانک و فمینست در اردوگاه کار اجباری در روسیه






طبق گزارشات رسیده، زنان فمینیست و هنرمند Nadja وMascha  به مدت دو سال به  اردوگاه اجباری فرستاده شدند.  به همین خاطر در تاریخ ۳۰ اکتبر تظاهراتی اعلام شده است. 

سازمان عفو بین الملل کمپینی را برای جلوگیری از فرستادن آنها به اردوگاه کار اجباری  تشکیل داده بود چرا که در حال حاضر آنها به سختی میتوانند با وکلایشان تماس برقرارکرده و خود را برای دادگاه تجدید نظر آماده کنند. علی رغم این دوست دیگرشان  Katja که مدتی قبل آزاد شد، از آنها حمایت خواهد کرد.

همینطور گزارش داده شده که پارلمان روسیه قانون جدیدی را به تصویب رسانده و مجازات سنگینی برای جرم " خیانت به حکومت "در نظر گرفته  است بطوریکه رد وبدل اطلاعات  با سازمان های بین المللی ویا شکایات به سازمان عفو بین المللی میتواند در آینده به عنوان جرم محسوب شود. بنابراین در تاریخ ۳۰ اکتبر به وقت مسکو ساعت ۱۹ تجمعی بر علیه سرکوب در میدان Nowopuschkinski برگزار خواهد شد. بیاییم در هر کجا که هستیم با این زنان به هر نوعی که میتوانیم اعلام هبستگی کنیم. 


نه به مذهب، نه به دولت
آزادی زنان   Pussy Riot

سارا نبوی

2 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

salam sara jan xeste nebashi,,sal 1917 hokomet vgeie bolshivik ha ve ba esme tebege kareger koli jenayet kerdand,hal az dele hokomet bolshivik ha yelsin ha poton ha peyda shodeand, sara jan heman tur ke hegiget bolshivik ha roshan shod hokomet potin ha hem be zobaledan tarix xaheand refd. men be hemeye mobarezin rosiye doruod haye feravan daream mesoud

اخبار آنارشیستی hat gesagt…

سلام مسعود جان
حتما همانطور که تو نوشتی خواهد شد و ممنون از اینکه نظرت را اینجا برایم مینویسی.