Meine Blog-Liste

Donnerstag, 25. April 2013

دستگیری های مجدد در شهر آتن

 
 اکسیون همبستگی با IMC و رادیو 98FM


در صبح روز چهارشنبه در تاریخ ۲۴ آوریل پلیس ضد شورش واحد  MAT و پلیس موتورسوار ساختمانPropyläen در مرکز شهر آتن را محاصره کردند. بیش از ۳۰ نفر از فعالین را بازداشت و به مقر پلیس در خیابان Alexandras Allee منتقل کردند.

ساعت ۱۵:۳۰:  در مجموع ۶۹ نفر  بازداشت شده که در مقر پلیس آتن نگهداری می شوند ( در میان دستگیر شدگان دو نفر توریست  هم به چشم میخورند. این دونفر را در حین عبور از این محل دستگیر کردند).  بازداشت شدگان را از هم جدا کرده و حدود ۱۰ نفر در حال حاضر به سلول و ۷ نفر را به طبقه هفتم مقر پلیس منتقل کرده اند. آنها تا کنون نتوانسته اند با وکلای خود تماس برقرار کنند. بیش از ۲۰۰ نفر برای همبستگی با بازداشت شدگان در مقابل مقر پلیس اجتماع کرده اند.  

ساعت ۹ شب: بتدریج بازداشت شدگان را میخواهند آزاد کنند، پلیس مشغول کنترل مدارک شناسایی آنهاست و شهروندان هم درمقابل مقر پلیس انتظار آنان را می کشند. ۶ نفر از دستگیرشدگان را از دیگران جدا کرده و به احتمال زیاد میخواهند محاکمه کنند. به همین دلیل مابقی این گروه اعلام کردند، تا زمانی که این ۶ نفر را آزاد نکرده اند، این محل را ترک نخواهند کرد.

ساعت ۱۰:۳۰: طی گزارشی ۶۳ نفر از رفقا را تاکنون آزاد کرده اند اما همانطور که گفته شد، آن ۶ نفر را تمام شب در بازداشتگاه نگهداشتند و به اتهام توهین به نماد ملی محاکمه میشوند. آنان را امروز یعنی در تاریخ ۲۵ آوریل به  دادستانی خواهند فرستاد.

به همین دلیل امروز ساعت ۶ بعدازظهر تظاهراتی برای همبستگی با این رفقا در شهر آتن انجام میشود.

من قبلا هم در این رابطه مصاحبه با یکی از اعضای                      Rebellyon-Kollektivs را ترجمه کردم که برای اطلاع بیشتر میتوانید در اینجا بخوانید.



ترجمه از سارا نبوی


Keine Kommentare: