Meine Blog-Liste

Donnerstag, 17. Oktober 2013

حمایت و اعلام همبستگی با پناهجویان در شهر هامبورگ











                                            


حمایت از پناهجویان در همه جا از جمله شهر هامبورگ و برلین.  در تاریخ ۱۵ اکتبر تظاهرات خودجوشی با شرکت ۲۰۰۰ نفر در شهر هامبورگ به حمایت از پناهجویان انجام شد. ما می بایستی در شهر هامبورگ شاهد جستجو و کنترل نژادپرستانه پلیس در رابطه با پناهجویان برای اخراجشان از کشور و یا بی اهمیتی شان نسبت به اعتصاب غذای آنان در شهر برلین باشیم. بجای اینکه قوانین غیر انسانی پناهندگی را تغییر دهند، اتحادیه های اروپایی با سیاست های نژادپرستانه شان می گذارند بیش از صدها نفر پناهجو در دریا غرق شوند.
 ما باید به خیابان ها رفته و خشم خود را نسبت به این شرایط غیرانسانی نشان دهیم.
 
بی محابا، خودجوش و مقاوم


در روز جمعه هفته گذشته ۷۰۰ افسر پلیس  بدنبال پناهجویان گشته تا آنان را دستگیر و به بازداشتگاه های تبعید منتقل کنند.   سناتور شهر هامبورگ که از حزب سوسیال دمکرات ها است، به پناهجویان تا روز چهارشنبه آینده مهلت داده که خود را به پلیس معرفی کنند. به تظاهرات همبستگی  که با شرکت ۲۰۰۰ نفر بود با تمامی خشونت حمله کردند و مانع ادامه آن شدند.

در همین حال اعتصاب غذای پناهجویان مونیخی در شهر برلین مورد حمایت جدی قرار نگرفت و فقط از طریق رسانه ها همراهی شده و فقط در حاشیه مورد پشتیبانی قرار گرفت. به خواسته های آنها رسیدگی نشد و با اینکه اعضای مجلس و مقامات دولتی چند متری بیشتر از محل پناهجویان اعتصابی میدان Pariser Platz فاصله نداشتند تلاشی برای ارتباط گیری با پناهجویان نکردند. برای آنان ساده تر است که شاهد مرگ پناهجویان باشند تا فکر کردن و به بحث گذاشتن برروی  تغییر سریع و ضروری قوانین پناهندگی.  بجای آن سناتور آقای Henkel از حزب CDU خواستار پایان اعتصاب غذا می شود.

نه تنها در شهر برلین بلکه در سیستم مرزهای اروپا مرگ های Lampedusa ندیده گرفته شده و ماموران بطور مشخص به شکار انسان ها می روند. تمامی این ها ساخته دست رسانه ها می باشد و بیشتر از همه تعجب آور است که در این میان  مثل اینکه تمامی  دریای مدیترانه از مرگ هزاران نفر رنگ قرمز خون بخود گرفته است. تغییرات در " قلعه اروپایی "بالاجبار به این معنی است که با پایان دادن به کاهش هزینه های رفاهی  ظاهرا رقابت های بین المللی به خطر  می افتد. منافع، بهره وری و هژمونی امپریالیستی به مراتب مهم تر از زندگی انسان هاست.



http://de.indymedia.org/2013/10/349337.shtml


ترجمه سارا نبوی

Keine Kommentare: