Meine Blog-Liste

Freitag, 15. April 2011

درزندان نظامی آمریکا Bradly Manningشکنجه

این نامه به رئیس جمهور آمریکا Obama، دستیارش Hillary Clinton ووزیردفاع آمریکاست. ما خواستار پایان دادن به شکنجه، تحقیر وبه انزوا کشیدن Manning هستیم. این اعمال برخلاف قانون اساسی وحقوق بشر می باشد. 

در حال حاضر Manning خبرچین  Wikileaks دریکی اززندانهای نظامی آمریکا تحت شرایط سخت بازداشت به سرمی برد، او را شکنجه داده وازنظر روحی تحت فشارقرارمی دهند تا در دراز مدت بتوانند اورا ازنظر جسمی وروحی به حدی برسانند که برای همیشه سکوت کند. یکی از متدهای آنها این است که اورا مجبور کرده لخت در سلول خود ساعتها بایستد.

Menning منتظر محاکمه خود می باشد، اورا به دلیل انتشار اسناد محرمانه نظامی، ضبط  یک ویدئواز یک سرباز آمریکایی در حال شکنجه یک شهروند عراقی وانتشارآن محاکمه می کنند.

این متددهای بی رحمانه و غیرانسانی برای خاموش کردن Menning ، به زانو درآوردن Wikileaks و بر ضد آزادی مطبوعات به کار گرفته می شود.

اینطور که به نظر می آید دیدگاه های مختلفی درمیان دیپلماتهای آمریکایی وجود دارد که یک سری از آنها این متدد ها را مورد انتقاد قرار داده اند. 

با توجه به اینکه برای رئیس جمهور آمریکا Obama درحال حاضر مسئله آمریکا درسطح بین المللی خیلی اهمیت دارد ولی تا کنون در قبال این متددها سکوت اتخاذ کرده است. 

ما در اینجا از Obama می خواهیم که به این اعمال ضد انسانی پایان داده چرا که دقیقا" همین می تواند برای آمریکا درعرصه بین المللی باز هم اثری منفی  بگذارد. 
بیاییم با اعتراض و امضاء ی خود در سطح جهانی دولت ایالات متحده را وادارکنیم که دست از این اعمال خشونت آمیز و ضد انسانی بردارد.



سارا نبوی

Keine Kommentare: