Meine Blog-Liste

Samstag, 21. Januar 2012

چه ساده انسانها را میشود به زندان و مرگ محکوم کرد

NDAA یک قانون است، قانونی که از طرف ارتش ایالات متحده آمریکا به تصویب رسیده است. این قانون شامل هر کسی میتواند بشود، یعنی هر شهروندی که از طرف ارتش آمریکا زیر سوال رفته و ارتش به این نتیجه رسیده  که این شخص خطری برای آمریکا و مردم آمریکا میتواند باشد. سناتورLindasy Graham  می گوید هرشهروند آمریکایی  که  Al-Quaida را پشتیبانی کند، به مجازات زندان و مرگ محکوم میشود. به نظر می رسد دررسانه های غربی بلوکی که این قانون ضد حقوق بشری و نئو فاشیستی را حمایت میکند، وجود دارد. از طریق این قانون در تئوری هر کسی را میتوانند به سکوت مجبور کنند، در واقع به آن صورت قانونی داده ولی بدون پایه واساس قضایی می باشد.

NDAA برای کسانی که حتی مشکوک به همکاری و پشتیبانی از تروریست هستند، حبسهای طولانی در نظر گرفته  که البته بدون هیچگونه محکومیت قضایی می باشد. همانجور که در مجلس سنا نماینده مجلس Lindsey Graham  گفته است، این قانون در همه جای دنیا بر علیه شهروندان آمریکایی میتواند به اجرا در بیاید، یعنی یک شهروند آمریکایی در هر کجا میتواند مورد تعقیب، دستگیر و زندانی شود.



آقای رئیس جمهور باراک اوباما هم با آگاهی تمام زیر مضمون این قانون را امضاء کرده است.
اداره ای جدید هم زیر عنوان " وزارت مبارزه با تروریسم " (DOC) در نظر گرفته شده است. وظیفه این اداره به اجرا در آوردن این قانون می باشد. 
http://www.state.gov/g/ct/

جنگی ضد تروریستی هم در در سطح ایدئولوژیکی در اینجا اعلام شده است.
همزمان با این قانون فیس بوک هم تجزیه و تحلیل های سیاسی خود را به اطلاع عموم رسانده است.  در وبلاگ  اتحادیه های آزادیخواهی های مدنی آمریکایی ( حقوق بشر ) شرحی از آن را می بینید

البته تا آنجایی که من اطلاع دارم، این قانون نه تنها در مورد شهروندان آمریکایی بلکه در مورد افراد دیگر هم به اجرا در آمده است. ( مترجم )


ترجمه از سارا نبوی

Keine Kommentare: